POLITYKA ZWROTÓW

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot dotyczy tylko nieużywanych, nieuświadczonych, pełnowartościowych produktów, z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu.

Procedura zwrotu

Zamiary zwrotu należy zgłosić kontaktując się z obsługą sklepu poprzez wiadomość mailową na adres: zwroty@stylium.com.pl

Spakowane produkty należy odesłać na podany niżej adres:

Sklep Internetowy „Stylium”
ul. Gdańska 16
63-300 Pleszew

Koszty zwrotu

Jeśli zwrot jest spowodowany wadą produktu lub błędem ze strony sklepu przed planowaną wysyłką zwrotną należy skontaktować się z obsługą sklepu:

  • telefonicznie pod numerem: 536-307-445
  • drogą mailową pod adresem: zwroty@stylium.com.pl

W przypadku zwrotu z innych powodów koszty zwrotu ponosi klient.

PROCEDURA REKLAMACJI

Klient powinien zgłosić reklamację w przypadku wadliwego towaru, uszkodzeń wynikających z dostawy lub innych problemów związanych z produktem w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki.

Reklamację można zgłaszać przez kontakt z obsługą klienta pod adresem: reklamacje@stylium.com.pl

Termin rozpatrzenia reklamacji

Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w możliwie najkrótszym czasie, najczęściej w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga dłuższego czasu, klient zostanie poinformowany o przyczynach opóźnienia.

Odpowiedzialność za reklamacje

Sklep ponosi odpowiedzialność za wady produktu, które pojawiły się przed dostawą lub wynikają z wad produkcyjnych. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, klient może otrzymać zwrot pieniędzy, wymianę na nowy produkt lub inną uzgodnioną formę rekompensaty.